{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}



بعضی وقت ها خـــــــــــدا
چیزی که فکر میکنی میخوای رو
بــــهـــت نــمــیـــده
نه به خاطر اینکه لایقش نیستی
بخاطر اینکه لایق بهترش هستی
پس بگو خــــــــــــدای مهربونم
به خاطر داده ها و نداده هات
شــــکـــــرت🌼

‌‌‌‌‌‌‌   دورت بگردم خدا جونم❤️
دیدگاه ها (۱)

یلدای همه بچه های ویس مبارک 😍😘😘😘

صبح تون خوش مزه 😋😋

the last part🫠هانیل:اتاق مامانم توی طبقیه دومه باید برم اونج...

عشق من p34لیا:تو زده به سرت ا.ت:چاره دیگه ای ندارملیا:بسه ا....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط