{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمیدونم شدم دیونه ی چیت

دیدگاه ها (۰)

غرور رو بزار کنار و برگرد..

از ادیتش خوشم اومد.

..

انقد با خودم حرف زدم که بهم میگن روانی

از همه چیت متنفرم دختره ی بچ

امممممممممدیونه شدم بخدا

نمیدونم چرا جدیدا خیلی بی اعصاب شدم و وضعیت روانم بگا رفته ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط