{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

برام مهم نیس نظرت ..

برام مهم نیس نظرت ..
وقتی بودنت از دومتری ضرره ?
#شایع
#ویسگون
#کلیپ
#حق
#رپ
دیدگاه ها (۲۵۵)

تنظیمات همه دنده چپ #کلیپ #ویسگون #شایع #حق

:))))))#کلیپ #کلیپ_غمگین #کلیپ_دپ #حق

توف ب این زندگی 2

:(

دیگه برام مهم نیس

با احترام نظرت برام مهم نیست 😌#ایران

#شایع #یاس #رپفارسی #رپ #ازادی_بیان #ایران_تسلیت #ویسگون #وی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط