{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعد خودت

دیدگاه ها (۱)

پبش پیش تولدم مبارک

تولدم مبارک

هرکس بیکاربود روزه بگیره نماز بخونه که تا شب سیر باشه

اینو هیچوقت یادت نره،تو این دنیا آخرش خودت میمونی و خودت ......

خودت میمینونی و خودت🥲

#خودت باش #باخدای خودت #ایران #

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط