{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

.......

گفته بودم،
که به من دل مده و تکیه مکن

من خرابم،
تو به حال منِ بد گریه مکن!

گفته بودم،
که دلم حال بدش کار تو بود!!

مرحمت کن و برو،
زخم مرا بخیه مکن…!
دیدگاه ها (۱۴)

آمین🙏🏻

شدی ولدک علیا

بوشهر زیباااا😍😍😍

نفسم بند و دلم تنگ و هوا بارانیستحال من بعد وداعت بخدا بحران...

#دوستت_دارم پریشان، شانه می‌خواهی چه کار؟دام بگذاری اسیرم، د...

پارت ۳

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط