{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

رو همه میرن..!

رو همه میرن..!
دیدگاه ها (۰)

اما دارم میمیرم....

:)

...!🖤

حالم از ۱۷ سالگی بهم میخوره..🙄

من‌ نمی‌فهمم میرن تنظیمات اصلا افزایش رو نمیبی_کمک_

بقیه میرن هزارتایی شدنشون رو جشن میگرن ما هزارتا پستمون رو م...

محبت زیادیهمیشه آدما رو خراب میکنهگاهی آدما میرننه برای اینک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط