{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میخواستم؛

میخواستم؛
قیدتو بزنم ....
کاش میدونستی قیدت رگمه:)
🙂💔
دیدگاه ها (۰)

برو ب درک💔🚶‍♀️

بعد رفتنت مرگ در گوشم لالایی میخواند:) 🙂🖤B💔👩‍🦯

شده در اوجِ جوانی‌ با همین ظاهر‌ شاد ، تا گلو پیر کسی باشی و...

™︎تـ‌‌آاَبَد‌بُـ‌‌غضِ‌وَسَـ‌‌طِ‌خَنـ‌‌ده‍‌،ه‍‌‌آمـ‌‌ی.!-🙂🖤

کاش می‌توانستم فریاد بزنم

فالورهای عزیزم دوستان گلم حمایت لایک بشه ممنونم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط