{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا قبلا تو خوب بودی

چرا قبلا تو خوب بودی
ولی الان باهام سردی؟😓
دیدگاه ها (۲)

اینو باید یکی واس خودم بفرسته😂

هعی

خدایی ایندفعه دیگه با معرفت باش دلشو نشکن:(

چرا قبلا تو توب بودی...ولی حالا باهام سردی

ته دره ها هم باشی میام بغلت کنم بگم خوب بودی باهام ولی ازت د...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط