{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شانسش مثله منه😂💔

شانسش مثله منه😂💔
دیدگاه ها (۱)

منم منم🥲🥲

قشنگ بود:)

امیدوارم تو این فشارِ زندگی هر لحظه هر ثانیه بتونین سبز باشی...

دل که می گیرد نمی گوید کجا باید گریستگریه کردن در خیابان نیز...

حق ترین متن ممکن.دنسش مثله منه...!

شانسش عالیههه

مثله اونا(:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط