{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حقیقت

دیدگاه ها (۳)

واقعا برای مملکتمون متاسفم

وای خدیاااا فشار چیههه اصلا

زندگیمم>>>

هعیی کاش تو ایران به دنیا نمیومدیم

تلخ ولی حقیقت#‌تلخ#‌حقیقت

بضیا وفا همین سگو. ندارن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط