{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعضی وقتا یجوری احساس تنهای میکنم انگار کسی رو کره زمین ن

بعضی وقتا یجوری احساس تنهای میکنم انگار کسی رو کره زمین نیس باش بحرفم🙂🤍
دیدگاه ها (۱)

اينقدر قوى باشكه بدونى بايد بعضى چيزها رو رها كنى،و اينقدر ص...

معذرت میخوام اگه بعضی وقتا عجیب رفتار میکنم🥲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط