{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینم واس احمقایی ک میگن طرافداری بی تی اس بچن:/🖕

اینم واس احمقایی ک میگن طرافداری بی تی اس بچن:/🖕
دیدگاه ها (۱)

زندگی کامل نیس...:)

شبی که من گریه کردم،تو برای یکی دیگه خندیدی!!!➖⃟🍫••Ben ağlad...

هیترای عزیز بیشتر عز این گه نخورین😐💔🚶🏻‍♀️

عرررر‌بمیرم‌براش؟:)

اینم از بی تی اس 🤗

میگن چرا بی تی اس بایست دلیل من ...

هیترا میگن سولوی بی تی اس جمعیت نداره :))))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط