{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اما فلیکس میگه ............

اما فلیکس میگه ............
ولی کسی بهم تا حالا نگفته
دیدگاه ها (۳)

یکی اسم آهنگ رو بگه

و من فقط فقط بخاطر ایناهیت که هنوز دارم زندگی میکنم

کراش زدم ..واد فاک.......چیز حالا دختر باشه ولی من کراش زدم

اما فلیکس میگه....

چرا بهم نگفته بود؛حالش«بده»پس!!

چرا بهم نگفته بود!!حالش بده پس:(🖤💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط