{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آخه رفتاراش منو دیوونم کرده! 😄❤

آخه رفتاراش منو دیوونم کرده! 😄❤
دیدگاه ها (۲)

کی بلد چشمک بزنه؟😄❤

تو بی نقص خدایی😄❤

بچمممِ😄❤❤

دوست دارم این شعر رو به نود درصد آدمای اطرافم بگم:این زخم خو...

منو رفیق دیوونم 😂🤣

اخه منو حسودیی؟! نوپ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط