{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینم رفیق ۶ خودمه

دیدگاه ها (۴)

حرف ازدلتنگی نزن که حالم بهم میخوره

تولدم نزدیکه وکسی نیست حتی برام شمع روشن کنه...

دیگه ازاین حسهانکن براسلامتیت ضررداره به خیانتت فکرکن

قشنگ رفیق خودمه

اینم ادیت خودمه

اینم ساخت خودمه،چطوره؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط