{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وَلیِ شَرمَندهِ کِ ب بَعضیاتون گُفتم رَفیق!!

وَلیِ شَرمَندهِ کِ ب بَعضیاتون گُفتم رَفیق!!
دیدگاه ها (۰)

ایدی نمیوفته اصکی از افسانه موفقیت شرمنده ولی خب بهت گفتم اگ...

گفتم کب محض رونمایی از توافق سعی میکنن ارزونی را بندازنولی م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط