شاااام نَخِردمه 🤣🤣🤣
شاااام نَخِردمه 🤣🤣🤣
خدایی تکالیف یه جوری پیچیده شده که کل فامیل باید بسیج بشن🤣آخه چرا؟!
مامانها نظر مثبت شما چیه؟🤣بریم مدرسه یا زوده؟🤣🤣🤦♀️
خدایی تکالیف یه جوری پیچیده شده که کل فامیل باید بسیج بشن🤣آخه چرا؟!
مامانها نظر مثبت شما چیه؟🤣بریم مدرسه یا زوده؟🤣🤣🤦♀️
- ۳۵۰
- ۰۸ بهمن ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط