{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شاااام نَخِردمه 🤣🤣🤣

شاااام نَخِردمه 🤣🤣🤣
خدایی تکالیف یه جوری پیچیده شده که کل فامیل باید بسیج بشن🤣آخه چرا؟!
مامانها نظر مثبت شما چیه؟🤣بریم مدرسه یا زوده؟🤣🤣🤦‍♀️
دیدگاه ها (۶)

ممدآقا تى شانسه ميانِ من ديرينم 😂😂🤣🤣

سناریو

این شخصی که میبینید، از پیج اینستا و از پی وی تلگرام یه بنده...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط