{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شاید ونزدی همیشه سعی می کرد احساساتش رو بیان کنه ، اما هی

شاید ونزدی همیشه سعی می کرد احساساتش رو بیان کنه ، اما هیچ کس بهش اهمیت نمی داد

🤧❤️‍🩹
دیدگاه ها (۰)

شما چطور موافقید

W,J

مادر نمی گفت کجا می ری فقط می گفت آدمی که پای روضه امام حسی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط