{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اظتراب اجتماعی..... (:

اظتراب اجتماعی..... (:
دیدگاه ها (۳۴)

(:

من..... من....... هیچی ولش(:

از مغزم یکم متنفرم... (:

همیشه ناراحتم(:

عاشق مطالعات اجتماعی هستمتوچی؟

نمیدونم احساس میکنم دو قطبیم یه دفعه مثل سگ اضطراب اجتماعی د...

اضطراب اجتماعی زیر خط فقر!😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط