{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

_از اونجایی که خیلی وقت بود تمرین بوکس نداشتم... الان خیل

_از اونجایی که خیلی وقت بود تمرین بوکس نداشتم... الان خیلی خستم
(یه روزی میرم و بوکس یاد میگیرم 🥲)
دیدگاه ها (۴)

ولی تو زیادی غیر قانونی هستی مرد 😑

#نژاد_پرست_نباشیم:")

موهاشو نمیتونم سجندجسبسجسادس

bye guys 😏hi ladies 😎

‏🐰[۱۲:۲۰ به وقت کره]من بوکس تمرین کردم.دوش گرفتم.خیلی خوب بو...

من اولین روزی که این سربال اومد زیاد وقت نداشتم و تونستم یه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط