{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

*یکی میگفت:

*یکی میگفت:
واسه خدا معجزه کردن کاری نداره...
راست میگفت:
اگه خدا بخواد میشه!
"امیدوارم خدا واسمون بخواد..♡"*
دیدگاه ها (۳)

خودت رو به آدمها توضیح نده.آدمهایی که تو مسیر زندگی تو نیستن...

وقتی میگم اگه خدا بخواد میشهیعنی این...

یادت باشه هر چقدرم سخت باشه واسه خدا کاری نداره.. 🤍

تبریک انتظارات داره به پایان میرسه و امروز اگه خدا بخواد ادی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط