{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

كچئ کورد...له خلکئ ئیلام....بژئ کورد

كچئ کورد...له خلکئ ئیلام....بژئ کورد
دیدگاه ها (۳)

ئیلام ئبدانان&«»

گیانم به فئیدائ گشته کوردستانکم .... ئیلام،کرماشان ،هورامان،...

ما کورداجوری پامیکوبیم انگاربازمین سرجنگ داریم😌😎 ئیلام -آبدا...

پژی کورد من له ولایتی کوردم ☀️✌️

هعیییی آه له له له لاسسس له له له آه له له لاسسس🐥

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط