{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خر بودم دوستشون داشتم

خر بودم دوستشون داشتم
ولی خُب هنوزم دوستشون دارم 😔🌍
دیدگاه ها (۰)

حرفی ندارمـ⁦༎ຶ‿༎ຶ⁩

ولی دوستی این دوتا ⁦🌼👀

راستشو بخوام بگم دوست خوب تماممممم ماجراستـــ⁦👩‍❤️‍👩⁩

حالا منی که دخترم چطوری به تو بگم که دوسد دارم؟... .خب دوستت...

میگم .... من اینجوریم یا شما ها هم اینارو دوست دارین 😍🥰

دست اونایی بود که دوستشون داشتم🚶🏽

خیلی دوستشون دارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط