{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

روه سرت باشه...

روه سرت باشه...
دیدگاه ها (۰)

اخرش دل شکستـــــه

داش با ما نگرد فردا خاهر کصو ها مگه اینم با اینا گشت ولگر شد...

که تو وجودش نداری

شاید بقیه چیزی نبینن ولی ما روه های خودمون رواز توی درونمون ...

#سرت تو کار خودت باشه😂

سرت تو زندگی خودت باشه👍🏻🙂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط