{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچ وقت آدم خوبی نیستن

هیچ وقت آدم خوبی نیستن
دیدگاه ها (۱)

ولی کسی به اونا اهمیت نمیداده.

🚶🏼‍♀️

رفتی هم میره

اسم فیلم میدونید بگید ممنون

هی ادم بشو نیستن🤌🏻🤣#نامجون #جین #شوگا #جیهوپ #جیمین #تهیونگ ...

ادم خوبی نمونده

بنظرم بن ادم خوبی بود!!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط