{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به خاطر اون قولی که توی تاریکی به خودت دادی.‌..

به خاطر اون قولی که توی تاریکی به خودت دادی.‌..
دیدگاه ها (۰)

ولی نمیتونم ساکت شم😔🎀🤣

😔🎀🤣

به خاطر اون قولی که تو تاریکی به خودت دادیی....

ورق بزنید‌‌...✨️بلند شو..بخاطر اون قولی که توی تاریکی به خود...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط