{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ناراحتی ادمارو‌جدی بگیرید🙂🙌

ناراحتی ادمارو‌جدی بگیرید🙂🙌
دیدگاه ها (۰)

دهنتون اب بیفته😂😂😂

اینم یه حقه برگ ریزون😂

تو این دنیا کلمات بیشتر از گلوله ها ادم کشتن🙂🙌

😂😂😂دوبله سم 🤌دهن سرویس خداست😂🤞

جدی نگیرید، جدی بگیرید دلتون می‌شکنه..!

❌لطفاً این پیغام را جدی بگیرید❌

علایم واکسن کرونا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط