{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ساخت خودم سیسی چطوره

ساخت خودم سیسی چطوره


هی کاش میشد یکی اینجوری ازم ادیت
بسازه غیر از خود، 😅


سلام کالباس 👋👋👋


لایک = لایک
فالو= فالو
کامنت= کامنت
بازنشر = بازنشر

بابای

سوال پست : چطور شده ادیتم
دیدگاه ها (۲)

فالوشه https://wisgoon.com/violetsiren

سلام کالباسفالو لایک کامنت فارو موش نشهسوال پست : ناخن مصنوع...

آخر موهامو وا گذاشتم 😅سلام کالباس👋لطفا لایک کامنت و بازنشر ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط