{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به یاسینش قسم

به یاسینش قسم
❤︎... دوســـت دارم... ❤︎『 ..𝐘.. 』
دیدگاه ها (۵)

یکــی یه دونه دل منــی...Y... ♡

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ 𝐣 , 𝐑 , 𝐀...

better luck next time"""😄"""خلاصه از این سبک زیاد دارم، بذار...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط