{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و ازتون هم می‌خوام اونایی ک صداشون خوبه چه خوب باشه و بد

و ازتون هم می‌خوام اونایی ک صداشون خوبه چه خوب باشه و بد برام توی شاد ویس بگیرن😭✨
می‌خوام ادیت بزنمممم
😭✨
اینم آیدی شاد👇🏻😍💔✊🏻
@Aisel_lili
دیدگاه ها (۱۴)

زندگی محشره

نه ببین من جوری ک می‌شنوم میگی تپلی😍💔✊🏻درحالی ک داری میگی کم...

خب گوگولیا تصمیم گرفتیم ک آیدی شاد 💩بدم و شماها برا من ویس ب...

یه سوال

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط