{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میسپارمت به خاطراتم حالا که مال من نمیشی...

دیدگاه ها (۰)

تهش همو بغل میکردیم.

تو مثل رنگ آبی......

آدم باید یکی و داشته باشه....

چرا دوسش داری......

❤️ㅤ  🔖     📥ㅤ    ✈️ ˡᶦᵏᵉ  ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ    ˢᵃᵛᵉ     ˢʰᵃʳᵉ

ولی برگرد اگه خوش نمیگذشت ...میسپرمت به خاطراتم .حالا که مال...

میسپارمت به خاطراتم🥹چون دیگه قرار نیست برگردی🥲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط