{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

رفتم پیش خدا گفتم...

رفتم پیش خدا گفتم...
دیدگاه ها (۱)

بد تر از ادمی که میره...

عشق واقعی....

دونفر رو هیچ وقت فراموش نمیکنم.....

رضا مریدی..

به امید خدا هوش مصنوعی بله پوکیده...بهش گفتم اهم نگا چی گفگف...

به خالم گفتم گیر ندارمبعد رفتم کشو بگردم...هیچی دیگه🤡🚬

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط