{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه بت ازت ساختم تو این قلبم🫀

یه بت ازت ساختم تو این قلبم🫀
دیدگاه ها (۶)

ما که میکنیم خب با درد تلاش🙂🫀🥺

بدون تو دارم میمیرممم

گردن من ننداز اصلا این حال مصمومتو🫀

بارون. زده خیس

فضای مزخرفی که فقط تو ذهنم ازش یه جای بی نقصو محشر ساختم

تو میتونی چاقورو تو قلبم فرو کنی و من بابت خونی شدن دستات از...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط