{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

امروز این سریال رو تموم کردم😭❤(دلم تنگ شد)

امروز این سریال رو تموم کردم😭❤(دلم تنگ شد)
وایییی چقدر سر این تیکه حرص خوردم😔😐😂
سریال: رودخانه‌ای که از ان میگذریم🏫🌊❤
دیدگاه ها (۲)

خوشگلام لطفاً جواب تون رو برام کامنت کنید 🙏☺️🧡💖❤️❤️💜

ڪـــے‌دراܩــا‌ 🫧 روباه نه دم >> به‌ به قربون استعدادت🙂😂🤌🏻لا...

‌‌   ♡ ㅤ   ❍ㅤ      ⎙ㅤ     ⌲    ˡᶦᵏᵉ  ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ    ˢᵃᵛᵉ     ˢʰᵃ...

بلاخره اولین ادیتی که از این سریال میزارم

چقدر سر این سکانس حرص خوردم و استرس کشیدم اهه😒💐شیطان من 💐

چقدر من سر این حرص‌ خوردم .....اسم سریال : بوسه انفجاری

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط