{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بهت قول میدم :))

بهت قول میدم :))
#چشم_چران_عمارت
دیدگاه ها (۵)

هعیی💔🥺#قلب_سیاه

رفتی اگرچه وقت خداحافظی نبود 💔#عشق_بی_حدومرز

چقدر این سکانس رو دوس داشتم 🤣🥲🔥#قلب_سیاه

ولی بنظرم تمام این توهمات فرید همش تقصیر سونا عه روان پسرمو ...

همه چی درست میشه اگه من برم

بهت قول میدم..

بهت قول میدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط