{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من خرداد به دنیا اومدم

من خرداد به دنیا اومدم
چقدر بدبختم من😐
دیدگاه ها (۸)

پارمیس یا شمیم

چقدر من بدبختم کاش یه دنیا نیومده بودم 💔🥺💔💔😭😭

من با این وضعیت امتحان ها و جنگ و نت و ...اصلا همه چی عالیه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط