{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آدما چیز پیچیده‌ای هستن !

آدما چیز پیچیده‌ای هستن !
دیدگاه ها (۰)

نابود میشی قشنگ

می‌خوام بفهمم ها ولی نمیشه 😐🤌🏻

اره خلاصه

هیچی !

زیبااامرسی قشنگممممممممممممممواقعا این ادما پرستیدنی هستن 🛐🫂...

بعضی‌ادما مثل‌وطن‌هستن دورشدن‌ازشون آوارگی‌میاره💔🩸‌𝟏𝟒𝟎𝟒/𝟏𝟏/....

جهت اینکه علاقه ای به ادما ندارمممم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط