{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش میتونستیم معنی عاشق بودن رابفهمیم

دیدگاه ها (۰)

عجب حالی خوشی

خیلی پستی بی لیاقت وبی ارزشی خودتونشون دادی

اگه این هفت جمله راقانون کارم میدونستم حالا....

کاش میشد نت ها وصل بودو ما میتونستیم همه کنسرت ها و بزاریم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط