روز دختر مبارک باد بر آن بانوهایی که با لبخندشان جهان را
روز دختر مبارک باد بر آن بانوهایی که با لبخندشان جهان را روشنتر میسازند، همانگونه که در «کلام تو چراغی است برای دل من و نور بر راهم.» با مهربانیشان دلها را آرامتر میکنند و با رویاهایشان آینده را زیباتر میسازند. دختر بودن یعنی لطافتِ یک گل، یعنی درخششِ یک ستاره و قدرتی آرام که بیصدا جهان را زیباتر میکند؛ زیرا همانطور که در اعمال «بهتر است از باختن از گرفتن لذتبخشتر باشد.»🕯
- ۴۵۶
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط