{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچی سر جاش نیست

آره..چ پشمک ای که با پول باباشون آدم شدن
دیدگاه ها (۱)

عالی

تقدیم به اذریهای عزیزم تبریک

بله...

حال خوب تواعم با خیر برکت براتون ارزو می کنم روزتون عالی

وقتی عاشق زبان کره ای هستی دیگه هیچی برات مهم نیست❤🎀

هر چه منت میکشی او بی محلی میکند ای دل دیوانه بس کن قحطی ادم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط