{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من=رومی

من=رومی
کیا دیگه اینجا مثل رومی میمونن؟؟
دیدگاه ها (۱۴)

بای بایمن رفتم شام بخورم

خیلی خفنهخب دیگه گوباییی

این انیمیشن رو خیلی دوست دارم:)))و شیپ رومی و جینو رو هم دوس...

هیچوقت از زویی متنفر نمیشم، مگه میشه اصلا ارش متنفر شد؟؟ فعک...

کیا رومی دوست دارن؟تو کامنتا

بچہ ھا من اینجا فکر کردم رومی دارہ میفتہ

خداییش دیگه به رومی صورتی نمیاد مگه نه؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط