{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و حتی نمیتونم اعتراض کنم چون فکر میکنم حق با اوناس

و حتی نمیتونم اعتراض کنم چون فکر میکنم حق با اوناس
دیدگاه ها (۳)

ددییییییییییییییییییی ناااااااامی

تهیونگیشه

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

به خدا یونگی خیلی حق داره😭😭

من حتی نمیتونم به اب اعتماد کنم:)

ناشناس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط