{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

💔🖤💔

💔🖤💔
دیدگاه ها (۰)

جوونیمون داره تباه میشه........ 🖤🖤💔💔

یک سری چیزها هست که فراموش کردنش سخته یا نمیشه....... 💔🖤💔

🖤💔🖤

میگن تنهایی لاتی تره انگار.......... 💔🖤

❝ 𝐋𝐢𝐟𝐞 𝐢𝐬 𝐚 𝐬𝐨𝐧𝐠,𝐟𝐞𝐞𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐯𝐢𝐛𝐞𝐬 & 𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐥𝐨𝐧𝐠. ❞ 🎶•◌•◌•◌•◌•◌•...

دل شکسته با هم رل بزنیم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط