{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یکی نیست برای ما سوپ بریزه🥣🥣🥣🫕🫕🫕🥘🥘🥘🍲🍲

یکی نیست برای ما سوپ بریزه🥣🥣🥣🫕🫕🫕🥘🥘🥘🍲🍲
دیدگاه ها (۰)

کاشکی منم همچین برادری داشتم 🍑🍑

فکر کن آین پادشا و ملکه باهم فیلم بازی کنن🫣🫣🫣🫣

گریم‌گرفت🥲🥲🥲

غیر قابل باور😊😊😊😊😊

هی بابا یکی به این مامانها بگه سوپ غذا نیست پیش غذاهستش😅

یکی پیدا نمیشه تو اون بی صاحاب آب بریزه؟🤨😅

مواد داخل سوپ:🍵هویج/سیب‌زمینی/پیاز/سبزیجات معطر (تره، گشنیز،...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط