{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

- و او دل باخته یِ آغوش ستاره اش شده بود..

- و او دل باخته یِ آغوش ستاره اش شده بود..
دیدگاه ها (۰)

این قمار عاقبتش جانِ مرا می‌بازد..

به وقت تایم 00:00

-ساعت 6 صبح کنار شومینه..خاطراتت باهم میسوزن، با یه روح متلا...

هیچکس نخواهد فهمید! در زندگی هر آدمی، یک نفر هست که دوست داش...

اسم؛: ستاره ی من

☆ولی من تا ابد عاشق ستاره ام☆☆ولی.....☆ستاره ی خودم☆♡

ستاره ی ...🖤🦅#پژو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط