{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خسته ام... :/

خسته ام... :/
دیدگاه ها (۴)

خنده هاش از رو خستگیه... :)#my name

باشه...

واااای اهنگششش...... :)

هعب...🥺

خسته شدم خسته گشتم خسته به دنیا اومدم خسته از دنیا میرم خسته...

خسته #خسته #منم_و_تو

خسته ام خسته..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط