{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آنچه که به مقصد می رسد عزم و اراده است ، نه تماشا و آرزو ۰

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
تا خدا و امید و نفس هست ،هیچ وقت آخر راه نیست ، دوباره ادامه بده ۰
دیدگاه ها (۲)

« | دل به دریا داده را آسیب طوفان باک نیست | »

« : گویند پس از هر تیره شبی راه سحر هست : »

پرسیدم خود را چگونه ساختی ؟ گفت فهمیدم همه چیز در گذر است !

اگر چه رنج ها به جان می رسد ، اما امید دواست ۰

در این دریا ی طوفانی خدا با ما ست می دانی

عزیز من اندکی صبر شاید معجزه ای رخ دهد

دانسته ام که خوشبختی یعنی « علی » ۰

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط