{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حالا اگه ما بودیم :

حالا اگه ما بودیم :
+تست کرونام مثبت شده !
-پس کات میکنیم 😑😑🤌🏻😂
دیدگاه ها (۱۰)

نمد چی بگم والا

من میگم خوشگلی اون میگه نه 🤌🏻😑

چقدر عاشقانه 😔😂🤌🏻

من از کسی متنفر باشی چی میشه 😑😂

دیل؟🐇اگه سردی یا فک میکنی با پیام ندادن و تحویل نگرفتن من خی...

وایییییویدیو اول :پیتزا های مختلف رو تست کردیم و دوم :۲۴ ساع...

میخوام از اینا با کپ کات درست بکنمالبته اگه نتم بیاد🗿🤌

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط