{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه ببازم دلت بهت...:)

اگه ببازم دلت بهت...:)
دیدگاه ها (۲)

حرف که زیاده ولی مهم اینکه کی داره جلوت حرف بزنه؟😂

🫠🫠🫠😅

ولی از اولشم تو چشم نبودی پر توقع😏

ادیت از ییلسر 🛐اگه ببازم دل بهت 👌

اگه ببازم دل بهت🫠🤍#دربرزخ #عاشقانه #سریال_ترکی #عشق

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط