{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من بچه بودم هیچ درکی از رفتار اختاپوس نداشتم الان که بزرگ

من بچه بودم هیچ درکی از رفتار اختاپوس نداشتم الان که بزرگ شدم مثل اون شدم و درکش میکنم
دیدگاه ها (۶)

من مرگگگ

😂

🤣

چه باحال میشد😂😂😂ولی هیچوقت نمیشه که بشه🤣🥲

هعفف بچه بودم میخواستم بزرگ شم بزرگ شدم میخوام بچه شم🥲

بچه ها نت نداشتم ببخشید که فعالیت نکردم ولی الان فعالیت میکن...

بچه ها اون یکی پیجم مسدود شده 🥲این پیج جدیدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط